Radionica malih inženjera bila je pravi pun pogodak, jer je omogućila djeci da na vrlo interaktivan i zabavan način usmjere svoju pažnju na inženjerske vještine. Zadatak koji su imali bio je sastaviti model vjetroturbine, a sve to uz jasne i precizne upute koje su im pomogle da se orijentiraju kroz cijeli proces. Iako je zadatak bio jasno definiran, djeca su pokazala izuzetnu dozu kreativnosti i maštovitosti u prilagodbi modela prema vlastitim idejama, čime su iskoristila svoj potencijal za inovativno razmišljanje i rješavanje problema.
Uz fokusirano djelovanje, koji je bio ključan za uspješno sastavljanje modela, djeca su mentalno aktivirana i angažirana na način koji im omogućava razvoj vještina poput pažnje, preciznosti i strpljenja. Ovaj pristup omogućio im je da kroz igru i praktičan rad steknu korisna znanja koja će im biti osnova za daljnji razvoj.
Jedan od najvažnijih ciljeva radionice bio je stvaranje razlike u odnosu na svakodnevne školske aktivnosti. Ovaj pristup, u kojem su djeca bila potpuno angažirana i motivirana, omogućio je da se učini korak unazad od svakodnevne rutine, donoseći djeci sadržaj koji je istovremeno edukativan i zabavan. Time smo postigli pedagoški vrijedne učinke jer su djeca na vrlo zanimljiv način usvojila nova znanja i vještine, a ujedno su se osjećala ispunjeno i motivirano.
Cilj ovakvih radionica je, naravno, da se potakne djecu na razmišljanje izvan okvira tradicionalnog obrazovanja, stvarajući u njima interes za znanost, tehnologiju i inženjering. Kroz ovakve aktivnosti djeca ne samo da stječu tehnička znanja, već i razvijaju kritičko mišljenje i sposobnost timskog rada, što su vještine koje će im koristiti u svim aspektima života.